Sunday, July 17, 2005

No mail today...

Helaas kan ik al een aantal dagen niet meer op de server van gmail komen, dus geen mail meer lezen en versturen.
Ik hoop dat dit probleem snel verholpen is.
Tot die tijd zijn wij te bereiken op birkit_bandsma@hotmail.com en op rtegelaar@comptia.org.
Ik hoop dat het snel opgelost is.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home