Wild

Natuurlijk heel veel foto's gemaakt, maar hier een kleine indruk van het wild dat we tegenkwamen op onze trips. We hebben 4 van de Big 5 gezien (helaas hield het luipaard zich goed verborgen). Het was er heel koud, met name in de ochtend en de avond en je zit in een open auto, maar met de ski outfit aan ging het prima. Onderweg was er ook tijd voor tafeltje dekje ('s morgen een kopje koffie of thee en 's middag heerlijk je apperatiefje in de wilde natuur). Voor de innerlijk mens werd zeer goed gezorgd ('s morgens ontbijt, na de ochtend rit een uitgebreide lunch, voor de avond rit een high tea en natuurlijk ter afsluiting een diner in de buitenlucht). Kortom het was een ontzettend leuke ervaring en voor herhaling vatbaar.

1 Comments:
Gaat dat stel rechtsboven op wintersport ?
Post a Comment
<< Home