Monday, July 11, 2005

Soweto


Rudolf en ik zijn ook nog met een gids Soweto in Johannesburg ingeweest. Dat was allemaal heel erg indrukwekkend. Wij zijn ook een daadwerkelijk krotten kamp ingegaan en hebben binnen gekeken in zo'n hutje. Het zal je verbazen hoe schoon het daar is en hoe vriendelijk de mensen. Natuurlijk in de enigste straat ter wereld geweest (in Soweto) waar 2 Nobelprijswinnaars woonden en een flink stuk geschiedenis meegekregen. Dat is een hele indrukwekkende dag geweest, had ik niet willen missen. Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home