Tuesday, June 28, 2005

Er eventjes tussenuit

Wij zijn van 29 juni tot 10 juli er even tussenuit.
Lekker bijkomen in het koele Johannesburg.
Tom leren hoe je echte zandkastelen bouwt, lekker zwemmen met Donnie en op safari met Nien en Marty.
Zoals het er nu naar uit ziet komen we half augustus naar Nederland. Zodra de data bekend zijn, laat ik het weten.
Vanaf 10 juli zijn weer gewoon in Dubai te bereiken.
R&B

2 Comments:

At 1:22 PM, Anonymous Anonymous said...

Gezellig, we hebben er zin in hier. Donnie heeft zijn diploma "redding zwemmen op open zee" gehaald en Tom heeft inmiddels de hele tuin tot zandbak gebombardeerd. Wij hebben de olifanten alvast besteld.

 
At 9:00 PM, Blogger Floortje Silke Erdelmann said...

Veel plezier met zijn allen!

 

Post a Comment

<< Home