Sunday, June 26, 2005

Eetkamer


De eetkamer met rechts weer een deur naar de keuken (in dit huis kunnen heuze rondjes gerend worden...). Let vooral op prachtige hoogglans vloeren. Worden dan ook twee maal in de week gedweild (en wij hebben niet eens kinderen en er is hier geen modder...). Foto's van de bovenetage volgen zodra deze kamers een beetje aangekleed zijn. Posted by Hello

1 Comments:

At 7:05 PM, Anonymous Anonymous said...

Volgens mij hebben jullie nu wel genoeg afrikaanse zooi om het hele huis aan te kleden........kus van don

 

Post a Comment

<< Home