Monday, July 11, 2005

Terug

Wij zijn maar 10 dagen weggeweest en de tijd is omgevlogen, maar wij hebben een heerlijke korte vakantie gehad en kunnen er weer vol tegenaan. In ZA is het op het moment winter en dat was wel even wennen voor ons. Niet dat het dan slecht weer is, helemaal niet zelfs (is de droogste periode van het jaar). Overdag is het er heerlijk zonnig en niet koud, maar 's avonds koelt het behoorlijk af (heerlijk geslapen overigens). Gisternacht om 1.30 uur stapten wij het vliegtuig uit de warmte weer in. Het is overigens nog steeds vreemd om in Dubai aan te komen als je naar huis gaat... Gelukkig was het huis lekker koel, hadden twee airco's aangelaten (ook met het oog op het vocht dat je anders in huis krijgt). De eerste nacht was het meteen bal. Vroeg in de ochtend werd ik wakker van een geluid dat ik niet kende, bleek in de gasten badkamer het water uit een leiding van het toilet te spuiten en de badkamer onder water te staan. Gelukkig kon ik die leiding makkelijk afsluiten (Rudol kon rustig doorslapen...) en komt er vanmorgen iemand langs om het repareren. Ben erg blij dat het niet 8 dagen eerder is gebeurd...
Het eerste bezoek is overigens geboekt. Mijn moeder komt in November en heeft voor een hele mooie prijs geboekt bij Alitalia (tipje!).
Half augustus komen we naar Nederland, laat de exacte data weten zodra we geboekt hebben.
Groetjes uit een broeierig Dubai

0 Comments:

Post a Comment

<< Home