Relaxen

Zoals jullie weten hebben wij een heerlijk uitstapje gemaakt naar Zuid Afrika. Het eerste weekend dat we daar waren zijn we op safari gegaan met Martijn en Nienke. Hier een paar kiekjes van de lodge waar we in zaten en waar we bij konden komen van het grote avontuur. Dat lukt daar overigens prima! Het is een echte aanrader, voor boekingen kunt u terecht bij mevr Nauta van reisburo Tussen de billen van een olifant.

0 Comments:
Post a Comment
<< Home