De meisjes op avontuur

Nog een kort verhaaltje: De mannen wilden op de laatste ochtend van ons verblijf in de bush wel wat meer avontuur en gingen onder begeleiding lopend op zoek naar wild. Dus de meisjes gingen alleen op pad met de rancher en de tracker (Gummie alias De Burgermeester) op zoek naar een luipaard. Gummie heeft sporen gezien en de mannen stappen uit om het spoor te volgen (meisjes achterlatend helemaal alleen in de auto in het zonnetje). Als er wat zou gebeuren, geen paniek en gewoon in de auto blijven (nee hoor, Nienke zou achter het stuur springen en wegrijden). het spoor liep dood en al pratend terug in de auto rijden we bijna tegen een olifant aan zodat Gummie (voorop gezeten) zo wat met zijn hoofd tussen de billen van deze grote jongen zat. Natuurlijk schrokken wij allemaal (ook Dombo) en moesten we even een momentje van rust inlassen om te kalmeren. Gelukkig was Dombo ook snel bijgekomen van de schrik en ging daarna weer door met het vernielen van jonge boompjes. Helaas hebben we het luipaard nooit gevonden, maar wel een heerlijke ochtend gehad.

0 Comments:
Post a Comment
<< Home