Sunday, February 05, 2006

Rit naar Fossil Rock























Net terug uit de kou en dan alweer meteen het warme zand in.
Eindelijk was de auto woestijnklaar en hebben we hebben we hem kunnen testen. Het was een erg leuke en spannende rit. Gaan we vaker doen. Posted by Picasa

1 Comments:

At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Hallo
Ik wil volgend jaar nog mijn 80ste en 50ste vieren.
Maar het ziet er erg spannenduit. Zal ook wel zwaar zijn.
Wim

 

Post a Comment

<< Home