Sunday, March 11, 2007

minder leuk en heeeeel eng!


Wij weten allemaal dat er schorpioenen en slangen in de woestijn voorkomen en daarom is het raadzaam om niet op blote voeten te lopen (zeker niet in het donker). Over het algemeen houden ze niet van de zon, maar deze hadden wij blijkbaar met het opbreken van ons kampje gestoord. Hij was dan ook niet erg blij en zeer agressief. Hier komen 2 soorten schorpioenen voor, de zwarte en deze. Van de gids hoorden we dat dit de meest giftige variant is. Wij waren erg blij dat we hem 's ochtends tegen het lijf liepen en niet de dag ervoor. Ik denk dat diversen van ons de hele avond in onze tent hadden doorgebracht.... Nu hebben we gelukkig een hele gezellige avond gehad met bbq, kampvuur en genoeg te eten en drinken.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home