Friday, March 30, 2007

Baggeren


Rudolf heeft een dagje meegelopen op een van de schepen van Van Oord. Niet dat ie zelf de handen uit de mouwen heeft gestoken... Zij kregen ook een zeer uitgebreide lunch aangeboden aan boord. Hij heeft er erg van genoten en kan hele verhalen over het baggerproces vertellen.
's Avonds hebben we met zijn allen een Hollandse snackavond gehad. Lekker met fricandellen, zelfgemaakte kroketten en veel frites. Wij hadden zelfs curry en satesaus, dus zelfs de fricandel speciaal en het patatje oorlog behoorden tot de mogelijkheden, jammie.
Posted by Picasa

1 Comments:

At 9:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Het lijkt wel kerstmis bij jullie met al die fricandellen en friet

 

Post a Comment

<< Home