Thursday, March 01, 2007

Habibi


























Dit is Habibi, ze is gevonden in ons buurtwinkelcentrum en logeert nu bij ons.
Wij hebben overal pamfletten opgehangen, maar ze is nu al 3 dagen bij ons en we hebben nog steeds niets gehoord van de eigenaren. 's Nachts en als wij niet thuis zijn heeft ze haar eigen kamer, maar als wij thuis zijn loopt ze hier gewoon rond. Dat geeft wat herrie met Tieze, maar ze vechten niet. Ze is waarschijnlijk nog geen jaar oud en de helft van mevrouw Hollands welvaren. Iemand moet dit lieve poesje toch missen en ik hoop dat de eigenaren zich als nog melden.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home