Tuesday, December 27, 2005

Kerst 2005


Na 2 dagen vertraging is de familie Kuipers uit J'burg dan toch gearriveerd in Dubai om hier kerst en oud en nieuw te vieren. De eerst dag meteen een hoogte puntje, namelijk de special high tea in de Burj Al Arab.
Tweede kerstdag heerlijk naar het strand geweest, een shopje gedaan en genoten van een riant kerst diner (tomaten soep, fricandellen speciaal met frites) dat werd afgesloten een heuze chocolade fontein ( kado van onze zuidafrikaanse vrienden , waarvoor wij ze erg dankbaar zijn).
Oud en nieuw vieren we bij vrienden met een aantal andere (nederlandse) vrienden.
2 januari gaat de familie sloper ons weer verlaten om weer herenigd te worden met het vierde lid van de familie (de grootste sloper van het stel). Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home