al sayyara (t) jadiyda

Of wel de nieuwe auto. Zoals de meesten inmiddels weten is ons wagenpark uitgebreid met een drie jaar oude Jeep Cherokee (de lease auto gaat er op korte termijn uit, dus het valt best mee hoor). Je telt hier niet mee als je geen 4x4 hebt, maar we hebben het bescheiden weten te houden (nee geen Hummer). In de weekenden gaat men hier veel op kampeer tripjes, of naar de Wadi's of in de woestijn. Om de auto te testen en te leren kennen zijn we een dagje naar een aantal Wadi's in Oman geweest. Het landschap daar is totaal anders dan onze achtertuin. Erg ruig en indrukwekkend. Donderdag vertrekken wij naar Oman voor een vierdaagse kampeertocht. Wordt erg gezellig, we gaan met totaal 6 vrienden en hun kinderen.
Tent en toebehoren is reeds aangeschaft en over het weer hoeven we ons ook geen zorgen te maken. Foto's en stoere verhalen volgen.

0 Comments:
Post a Comment
<< Home