Thursday, October 27, 2005

Rudolfs verjaardag


Voor het eerst heeft Rudolf zijn verjaardag in de tuin kunnen vieren.
Wat je op de sommige foto's ziet is geen regen en ook geen sneeuw, maar het condenseren van de camera. Het was een geslaagd feestje en we hebben de hele volgende dag nodig gehad om de boel weer op orde te krijgen, want die avond kwam Patty.Posted by Picasa

2 Comments:

At 1:58 AM, Blogger Floortje Silke Erdelmann said...

Da's nou jammer dat we dat gemist hebben. Ziet er goed gezellg uit in de tuin.

Ruud .... op naar het volgende jaar!

 
At 4:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Jaaaaa en dan ben ik niet eens uitgenodigd :-)

 

Post a Comment

<< Home