ZUID AFRIKA II
Wij hebben dus 4 van de BIG 5 gezien en nog veel meer. Het is winter in Zuid Afrika maar temperaturen van tussen de 20 en 25 graden overdag met strak blauwe luchten waren voor ons een welkome afwisseling. Wij hebben genoeten van het buiten zijn.Na weer een paar gezelige dagen bij de familie Kuipers zijn wij naar Zimbalie (aan de kust, boven Durban) gegaan voor nog drie dagen verwennerij. Dat is een prachtig gebied aan zee waar je heerlijk kunt golfen en vooral ook heerlijk kunt eten (natuurlijk weer met die zalige Afrikaanse wijnen). Toen weer terug naar Johannesburg, waar de familie Kuipers overhaast een dag eerder moest vertrekken omdat de KLM weer eens een vlucht geannuleerd had. De terugreis ging zonder opmerkelijk oponthoud en zelf de bagage is in 1 keer aangekomen (wat heel opmerkelijk is als je de bagage afhandelijk in Nairobi gezien hebt...). En nu zijn we laweer een week aan het werk en is Rudolf zelfs al weer in Nederland (na een bezoekje England).




1 Comments:
Hallo Birkit,
omdat ik waarschijnlijk in 2008 in Dubai ga werken was ik op zoek naar ervaringen van Nederlanders en kwam ik toevallig julie site tegen.
Misschien kan ik je eens prive mailen?
vriendelijk groet Linda Zadelaar (ja, de zus van Marjolijn)
Post a Comment
<< Home