Saturday, September 01, 2007

VAKANTIE ZUID AFRIKA



Na een bijzondere vlucht met Kenia Airways via Nairobi (waar we 12 uur hebben doorgebracht in een ranzig hotel) zijn we veilig in Johannesburg aangekomen. Na een gezellige dag zijn we de volgende dag met Martijn en Nienke vertrokken naar de Rhino Walking Safari's Lodge in het Krugerpark. Daar hebben we twee nachten overnacht in fantastische hutten die half tent (maar met rieten dak en glazen schuifpui) waren. Hebben twee keer per dag een gamedrive gedaan en weer heel veel wilde beesten gezien. Helaas heeft onze vriend Leopard zich ook deze keer weer voor ons verborgen gehoude.


Na een site seeing tocht hebben Martijn en Nienke ons afgezet bij onze volgende lodge en zijn zij terug gereden naar Johannesburg.

Hier stond onze huurauto voor ons klaar en hebben we 1 nacht geslapen. Het eten was hier heerlijk en natuurlijk hebben we ons de Zuid Afrikaanse wijn goed laten smaken.
De volgende dag zijn we naar het zuiden van het Krugerpark gereden, waar net buiten het park onze volgende verbijfplaats was.
Wij sliepen met de deuren open (hor er wel voor) en zijn 's nachts wakker geworden van de grazende nijlpaarden. De tweede nacht stond er zelfs een grote olifant een boompje op te eten (zeer luidruchtig gaat dat) dat vlak voor ons raam stond. Hebben hier ook weer een gamedrive gedaan en weer veel gezien, maar helaas ook hier kwam onze vriend weer niet opdagen.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home