Saturday, September 29, 2007

NIEUW


Vandaag zijn voor het eerst met onze nieuwe aanwinst de woestijn in geweest.
Wij weten nu waarom deze auto hier op nummer 1 staat.
Is niet alleen super comfortabel op de weg, maar is ook een echte zandduivel!
Het weer wordt ook steeds beter, dus we kunnen weer wat meer buiten genieten.
Posted by Picasa

1 Comments:

At 12:13 PM, Anonymous Anonymous said...

mooi hok ! t zijn beesten van auto's. lekker zandhappen ?

 

Post a Comment

<< Home