NIEUW
Vandaag zijn voor het eerst met onze nieuwe aanwinst de woestijn in geweest.
Wij weten nu waarom deze auto hier op nummer 1 staat.
Is niet alleen super comfortabel op de weg, maar is ook een echte zandduivel!
Het weer wordt ook steeds beter, dus we kunnen weer wat meer buiten genieten.



1 Comments:
mooi hok ! t zijn beesten van auto's. lekker zandhappen ?
Post a Comment
<< Home