Wednesday, November 08, 2006

NET ECHT!





















Een vriend van ons is instructeur op flightsimulators bij Emirates Airlines.
Gisteravond mochten wij onder zijn leidng een stukje vliegen.
Wij deden het vliegen nog niet eens zo slecht, maar bij de landing zijn we allemaal gecrashed.
Het is allemaal indrukwekkend echt, heel spannend.
Wij hebben ook nog even Schiphol aangedaan tijdens heftige regen, sneeuw en een zandstorm :)
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home