posted by go Dubai @ 12:16 PM
hi Birkit! en Ruud natuurlijk.Hoorde van jullie site en deze foto is meteen super gaaf! Niet alleen qua vormgeving, ook qua onderwerp erg grappig.Hoe vergaat het jullie daar? Volgens mij heel goed! Hier nog steeds the same old mediaplanningslife (inmiddels bij Kobalt).Mijn vriendin woont in Oman, ik hoop haar volgend jaar te bezoeken. Wil ik ook zo'n gave woestijnplas-foto :-)groetjes, Henriƫt
Het zal je vrouw maar zijngr. max en willem
Post a Comment
<< Home
View my complete profile
2 Comments:
hi Birkit! en Ruud natuurlijk.
Hoorde van jullie site en deze foto is meteen super gaaf! Niet alleen qua vormgeving, ook qua onderwerp erg grappig.
Hoe vergaat het jullie daar? Volgens mij heel goed! Hier nog steeds the same old mediaplanningslife (inmiddels bij Kobalt).
Mijn vriendin woont in Oman, ik hoop haar volgend jaar te bezoeken. Wil ik ook zo'n gave woestijnplas-foto :-)
groetjes, Henriƫt
Het zal je vrouw maar zijn
gr. max en willem
Post a Comment
<< Home