Sunday, November 26, 2006

CURSUS WOESTIJN PLASSEN


Posted by Picasa

2 Comments:

At 8:24 PM, Anonymous Anonymous said...

hi Birkit! en Ruud natuurlijk.

Hoorde van jullie site en deze foto is meteen super gaaf! Niet alleen qua vormgeving, ook qua onderwerp erg grappig.

Hoe vergaat het jullie daar? Volgens mij heel goed! Hier nog steeds the same old mediaplanningslife (inmiddels bij Kobalt).

Mijn vriendin woont in Oman, ik hoop haar volgend jaar te bezoeken. Wil ik ook zo'n gave woestijnplas-foto :-)


groetjes, Henriƫt

 
At 10:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Het zal je vrouw maar zijn

gr. max en willem

 

Post a Comment

<< Home