Sunday, October 18, 2009

Musandam


De 2e dag heeeel vroeg op en richting Musandam (Oman) gereden. Daar de hele dag op een dhow doorgebracht. Heerlijk gesnorkeld (ja zelfs ik), dolfijnen gezien en genoten van het ruige landschap.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home