Wednesday, August 06, 2008

Zakynthos


Eerst een weekje naar Griekenland met Annemieke en Jip. Heerlijk niets gedaan, behalve lezen en in de zon liggen.
Zakynthos is een eiland waar bijna niets te doen is, zelfs het vinden van een beetje supermarkt is een hele klus.
Daarna lekker een weekje in Apeldoorn geweest en toen nog een weekje gezelligheid met vriendinnen.
Maar het is ook wel weer lekker om thuis te zijn en Rudolf weer om me heen te hebben (na 4 weken elkaar niet gezien te hebben).
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home