Saturday, April 26, 2008

BEA IN DUBAI

Vandaag was koninging Birkit in Dubai om alvast haar verjaardag te vieren in Dubai.
Er waren zo'n 300 kinderen, dus zo'n 300 handjes geschut en evenveel ijsjes uitgedeeld. Natuurlijk nog even een rondje gedaan langs alle spelletjes en een rondje gemaakt over de vlooienmarkt. Het was heel erg leuk om te doen!
Sommigen zullen de hoed misschien herkennen. Er zijn ook opnamen gemaakt voor Hart van Nederland en er zal waarschijnlijk wat uitgezonden worden op 30 april, misschien wil iemand het opnemen...
Ongelooflijk wat je kinderen kan wijsmaken, voor sommigen was het toch echt te veel om zo dichtbij een koningin te zijn, maar gelukkig hielpen de ijsjes.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home